Friday, May 16, 2008

Jag fattar inte!

Edit: Did you make it all the way down here!? Wow, that's not bad. This is the absolute first post I wrote, I started this blog writing in Swedish. I have hidden so many posts, hundreds and hundreds, you should be grateful for that lol. Anyway, thanks for reading it all.

Zuki

Alltså, hur många gånger har jag inte suttit och ondgjort mig över alla bloggar då? Ja naturligtvis inte så någon stackars bloggare har hört det men inne i huvudet liksom. Gnällt lite över hur jäkla ointressanta andras tankar kan vara. Inte alla, för en del ÄR verkligen intressanta men över lag så där så njäää.... Och nu sitter jag här själv och har skapat en blogg. För mina ointressanta tankar. Jag mår nog inte bra. Inte ett dugg känns det som. Huvudet värker minsann lite. Jag får skylla på det. Tillfällig sinnesförvirring har alltid funkat tidigare i fall av tvivelaktig slag. Äsch, det kanske bara blir detta inlägget trots allt? Vi får se. Jag ska försöka packa ihop mitt värkande huvud och ge mig in till Gbg i vilket fall som helst.

2 comments:

  1. Hahaha! Du är inte ointressant på något vis,kära zuki!/ Dallas

    ReplyDelete

Med reservation för egna åsikter om ingen annan källa anges!